شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

دستت رو شده

 

تازه واسه ام رو شده ، بهونه هات دروغه

 

ما کی باشیم وقتی که ، دور و برت شلوغه

 

کاشکی بهم می گفتی ، دیگه دلت باهام نیس

 

توی چشات حسرت ، رفتن پا به پام نیس

 

دیگه آخه چه جوری ، دیوونه تو باشم

 

قطرۀ اشک شوقی ، رو گونۀ تو باشم

 

هیچ گله ای نیس از این، دنیای نامهربون

 

وقتی دوسم نداری ، دیگه نمی گم بمون

 

دل کندن از تو سخته ، اما خودت می خواستی

 

ازبغض چشمام بخون ، میگن مستی و راستی

 

نه راه پیش دارم من ، نه راهی که پس برم

 

می ترسم از عشق تو ، بسوزم از دس برم .

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
روح اله بلوچی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.parparook.blogsky.com

سلام
جالب بود
موفق باشی

کلنگ چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:19 ب.ظ http://keleng.blogfa.com

سلام
قشنگ بود
شاد باشی همیشه

کلنگ چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:27 ب.ظ

راستی بازم تولدت مبارک
اومدم دوبار بهت تبریک گفتم ولی اسممو یادم رفت بنویسم
اینو نوشتم که فکر نکنی فراموشت کردم

[ بدون نام ] دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ب.ظ

عشق بازی کار بازی نیست ای دل سر بباز.زانکه گوی عشق نتوان زد به چوگان هوس ........حافظ...نترس برو جلو تا به سر منزل مقصود برسی.عالی بود

سعید سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.1234sh.blogfa.com

سلام بنیامن جان
شعرت حرف نداره
ولی من فکر کردم در زمینه عکاسی کار میکنی
موفق و تایید باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد