شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

« درخت »

 

 

درخت سوگوار برگ نبود

 

پای بر ریشه گذاشته

 

و در قماری تلخ تنش را

 

به لمس شهوتناک پاییز باخته بود ...

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
من چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

ببخشید آقا
چوک یعنی چی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://hasanazar.blogksy.com

سلام
بلاگ زیبایی داری
یه سری هم به بلاگ من بزنید.

پورکهندلی چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ب.ظ http://poemblog.blogsky.com

سلام آقای جوادی
انگار از انتقادم خیلی ناراحت شده بودی
انتقاد پذیر باش برادر در ضمن قطعات جدیدت خیلی پر احساسه دستت درد نکنه

ممل پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ق.ظ

سلاممممممممممممممممممممم.( با همون فرکانس روحیه بخش که خودت می دونی ) . امید وارم هر جا داری نوشته هامو میبینی شاد باشی . میدونم که قدرته شاد بودنو تو هر شرایطی داری . آخ دوباره پر هرفیه( آخ ببخش اشتباه املایی بود حرف!! ) من شروع شد . ممنونم از اینکه منو به وبلاگت دعوت کردی . و بلاگه جدیدت قشنگتر و شعرهاتم که مثل همیشه پر احساس . . میدونی دلم می خواد چه لحظه ای رو از تمام وجود درک کنم ؟ لحظه ای که این کلمات زیبا به قلمت اومده ...آخه میدونی از بچگی طبع ادبیات و شعرم ضعیف بود بنیامین .کاش ابیاتتو برام معنی می کردی ... اکثرشو خوندو م ولی بعضی اش واسه من سنگین بود ....
ولی از این وبلاگت نسبت به قبل بیشتر خوشم اومد ...
از حاضر جوابیت نسبت به بعضی از نظرات هم خیلی خوشم اومد !!!
راستی شکلات منو خوردی ؟ نوش جونت ...آخه کسی که پروازش تاخیر داره و نمیخواد حتی احتمالشو قبول کنه همینه دیگه !!!!!!! ( :- ) ....آخخخخخخخخخخ یادم اومد یه پیشنهاد واسه وبلاگت دارم برات میل میکنم وقت کردی بخون....
دوستدارت و ارادتمند رشتت ممل زخمی ..... در پناه حق باشی ....و سر سبز .

آفتاب پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام نظرمو خوندی؟

کاشکی دوباره نظر میدادی
شرمنده یادم نیست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد