شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

« دستانت »

 

 

دستانت اجزای تنم را

 

به شیطان درنده ای تبدیل می کند

 

که حتی بهشت را

 

بر سرت آوار خواهد کرد ...

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ق.ظ http://vnnu.com/fa?111155928


خواهش میکنم به خاطر آینده خودتم شده اینو تا آخر بخون بعد خودت قضاوت کن!!!

کسب درآمد واقعی و صد در صد قانونی و مطابق با نظام و قانون جمهوری اسلامی
این بار از راه قانونی با کمک به اقتصاد مملکتت پولدارشو!!!!
سایت 100% فارسی و قانونی
بدون پرداخت هیچ هزینه ای
درآمد شما از 100 تومان تا میلیون ها تومان در ماه بستگی به زحمت شما وتلاش شما دارد
استخدام رایگان در بزرگترین سایت درآمد زای ایرانی

1,000 تومان هر ماه برای 10 نفر عضو شما
10,000 تومان هر ماه برای 100 نفر عضو شما
.
.
.
.
با پرداخت 100% و تضمین شده!!

این میتونه بزرگتریت فرصت زندگیت باشه!

برای عضویت روی لینک (وب سایت) کلیک کنید و توضیحات کاملترو همونجا بخون

بیهوده دستهایم سیمانی شد
من برای هجای آب آمده بودم
و تو از برق سکه های خزانه
خورشید ندیده گفتی ...

خدا روزیتو جای دیگه بده عزیز
ما را چه به بازار و زر و حریر ...

محمدهادی چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ق.ظ http://hadin.blogsky.com & http://hanroosli.persianblog.com & ht

بسم الله الرحمن الرحیم سلام دوست عزیز سایتت عالیست متعالی باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد