شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

« بی هیاهو »

 

این روزها 

 

تنهایی من نهنگی است  

 

در عمق اقیانوس چشمانت 

  

بی آواز 

 

بی هیاهو

 

نظرات 8 + ارسال نظر
من چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ

بدعادتم کرده ای
توی تنهایی هایت هم پی شاعرانه گی ام!

پروانه چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ب.ظ

خوبه لااقل نهنگ تنهاییتون تو اقیانوسه و به گل ننشسته، اونوقت کسی نمی تونست کمکش کنه چون صدایی ازش در نمی یومد.

ماه لی لی.. پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ب.ظ

چه ساده میگذریم از خود و تنها میشویم...

رامی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.dehtal-city.blogsky.com

سلام کاکا
واقعا تبریک میگم به خاطر چاپ کتابت. خیلی خوشحالم...
در اولین فرصت کتاب رو تهیه می کنم.
آرزویم سربلندیت...

سپیده مختاری جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام
به روزم

ܓܨஜ ونوس ஜܓܨ شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ق.ظ http://www.venouse.blogfa.com

آن قدر با آتش دل ساختم تا سوختم
بی تو ای آرام جان یا ساختم یا سوختم
سردمهری بین که هر کس بر آتشم آبی نزد
گرچه همچون برق از گرمی سراپا سوختم
سوختم اما نه چون شمع طرب در بین جمع
لاله ام کز داغ تنهایی به صحرا سوختم
همچو آن شمعی که افروزند پیش آفتاب
سوختم در پیش مه رویان و بیجا سوختم
سوختم از آتش دل در میان موج اشک
شوربختی بین که در آغوش دریا سوختم
شمع و گل هم هر کدام شعله ای در آتشند
در میان پاکبازان من نه تنها سوختم
جان پاک من رهی خورشید عالمتاب بود
رفتم و از ماتم خود عالمی را سوختم

ܓܨஜ ونوس ஜܓܨ دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.venouse.blogfa.com/


عشق را به مجازی و حقیقی یا زمینی و آسمانی تقسیم می کنند ٬ اما هر دو از یک جنس اند . تفاوت در شدت و ضعف است . عشق بارقه ای الهی است که دو روح را با هم خویشاوند ٬ عجین و یگانه می سازد . عشق زمینی مقدمه ی عشق آسمانی است . المجازه قنطره الحقیقه : عشق زمینی پل عشق آسمانی است . عشق اختیاری نیست این دست غیبی است که دو انسان را به هم پیوند ناگسستنی می زند . راهی برای رسیدن به خدا نزدیک تر از راه عشق نیست .

آتیشپاره سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ق.ظ http://1366-1-31.blogfa.com

کهنه اما تر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد