شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

آن مرد

 

آن مرد آمد

 

آن مرد در باران آمد

 

آن مرد زیر باران گریست

 

آن مرد آسمان را نگریست

 

آن مرد خخخخخخخخخخ

 

بر دار شد

 

دوستی زانو زد

 

نوزادی خندید

 

زنی تنهاتر شد

 

قلمی شکست

 

عکسی سیاه شد

 

 

خدایی پلک بست

 

آن مرد درد درد درد

 

و من هنوز هم فکر می کنم

 

درد را از هر طرف بخوانی درد است ...

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:09 ب.ظ http://www.pixtopix.blogsky.com/

*با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی دوست عزیز وبلاگ توپی داری

*شما با ثبت نام در لینک باکس ما میتوانید آمار خود رو چند برابر کنید

آموزش قرار گیری لینک باکس :

کد لینک باکس را در یک جای مناسب از قالب وبلاگتون قرار بدید که بهتر است در آخر قالب وبلاگتوون و قبل از تگ بادی قرار دهید

کد لینک باکس :
<!-- LinkBox Code :: [ Just Persian Services ] -->
<div align="center">
<iframe name="LB_justpersian" id="LB_justpersian" src="http://justpersian.net/linkbox/11534" frameborder="0" style="border:1px solid #000" width="400" height="150"></iframe>
</div>
<!-- LinkBox Code :: [ Just Persian Services ] -->


**بعد از قرار گیری لینک باکس در وبلاگ شما لینک خود رو برای من ارسال کنید تا درون لینک باکس قرار دهیم ا

در ضمن از ثبت نام لینک هایی که باعث فیلتر شدن لینک باکس می شون معذوریم



_****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***________من آپم _______***
_***_____________________***
__***__منتظر حضور سبزت __***
___***_________________***
____***____هستم ____ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*

با تشکر


کلنگ سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام
موفق باشی

موسا چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
اشعار جالبیست.
در قرار دادن لینک دوستان کمی بیشتر دقت کنید. برای به نمایش در آمدن اسم وبلاگ بعنوان مثال: "سیاورشن" یا "لور" پس از ورود به جعبه لینک باید در قسمت آدرس نشانی اینترنتی را وارد و در قسمت عنوان، نام وبلاگ را وارد کنید تا در این صفحه آدرس اینترنتی بجای نام وبلاگ نمایش داده نشود.

مریم چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ http://dibacheye-moalem.blogfa.com

درد را از هر طرف بخوانی درد است.......
چقدر قشنگ و با احساس می نویسین.
امیدوارم همیشه موفق باشین و شاهد موفقیت های روز افزونتون در تمام مراحل زندگی باشیم.

ronada چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:17 ب.ظ

میخوام بدونم عشق که از یه طرف فقط معنی داره ،آیا دو طرفه است

هیوا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:35 ب.ظ http://ariyanet.blogsky.com

سلام . عالیییی بودی . آخرشم منو یاد قیصر انداخت .

مهدی دمی‌زاده یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.chek-neveees.persianblog.ir/

سلام تازه آشنا ...
"و من هنوز هم فکر می کنم
درد را از هر طرف بخوانی درد است ..."
این تیکه به دلم نشست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد