شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

چشمانت

 

 

مردمکانم سیاهان احرام پوشی هستند

 

که صفا تا مروه چشمانت را

 

پیاده اشک میریزند

 

و با زمزم دهانت لب تر می کنند

 

دیروز کعبه به شوق چشمانت

 

هفت بار چرخید ...

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
کلنگ سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ب.ظ http://keleng.blogfa.com

سلام
زیباست
موفق باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ب.ظ

کعبه خود سنگ نشانیست که ره گم نشود.حاجی احرام دگر بندببین یار کجاست؟؟خوبه اما به نظرموازه مردمکانم ایراد داره..بازم تبارک الله.......

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ق.ظ

نـقـــــاشیـــخــــــــــــــاک
احـــــــمد کـــــــارگـــــران
اجراء : جمــــعه 10 خرداد
بوستان کیش ( نیم دایره )
ســــــــــــاعت 6 عـصــــر

انجمن جنوبگان شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:33 ب.ظ http://iranpbs.ir



با سلام

اینجانب احسان رمضانی مدیریت انجمن جنوبگان هستم

انجمن جنوبگان متعلق به تمامی هرمزگانی و بندرعباسی هاست

این سعادت رو دارم که وبلاگ قشنگ شماره دیدم و با نحوه کار شما آشنا شدم

از شما دعوت میکنم به جمع دوستانه و خانوادگی بچه های جنوبگان بپیوندید

امیدوارم که قابل بدونید و حتما به ما یه سری بزنی متشکرم


اگه سوالی هم دارید این آیدی انلاین پاسخگوی شما خواهد بود

jonobegan

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام

واقعا عالی بود

موفق باشید

دخت لنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد