شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

« من از دریا آمد ه ام »

 

 

 من از دریا آمده ام

 

مهم نیست که ساحل

 

از همبستری کسالت بار با موج خسته است

 

من از دریا آمده ام و توشه ام تنهایی ست

 

 

کسی با من چیزی بگوید

 

از خورشید هایی که نیامده غروب میکنند

 

اینجا بر شنها جا پای دخترانی است

 

 که با آوازشان خرچنگها را

 

به رقص ضیافت مهتاب می خوانند ...

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
بنگری پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام و نخسته ...
به دل نشست ...
شاد باشی

کسی منو دوست نداره یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ب.ظ http://keleng.blogfa.com

سلام
قشنگه .ممنون که بهم سرزدی













































سلام
قشنگه. ممنون که بهم سرزدی
آخ جون پفک
حالا این میوه درخت پفک شما بسته بندی یا دونه ای؟
بابا تو که دست مه از پشت ادبست!!!!















کسی منو دوست نداره یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:59 ب.ظ http://keleng.blogfa.com

سلام
قشنگه باریکلا
ازت ممنونم که بهم سر زدی
آخ جون پفک
حالا این درخت پفک شما میوش یا همون پفکش بسته ای یا دونه ای؟
شما که دست منو از پشت بستین!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ق.ظ

سلام
درد دل خوبیه
دستت درد نکنه
از همدلی کسلات بار با موج خسته شده ام

کسی منو دوست نداره دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ق.ظ http://keleng.blogfa.com

سلام
به دل میشینه
ممنون که بهم سرزدی
حالا این درخت پفک شما میوش بسته بندیه یا دونه ای؟
شما که دست منو از پشت بستی!!!!!!!

سارا دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.raniaprincess.blogsky.com/

سلام
زیبا بود.
سفر خوبی براتون ارزو میکنم(:
امیدوارم تو عکاسی هم موفق باشی.
منتظر عکسهای زیباتون هم هستیم.

افسانه شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام
شعر ت خیلی به دلم نشست : توشه ام تنهایی ست ....
نتونستم عکساتو تو سایت ببینم . امیدوارم هر جا هستی موفق باشی و شاد و سلامت ....مواظب خودت باش .

[ بدون نام ] دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://khayam57.persianblog.ir

سلام من هم چند سالی بندر عباس بودم برای همین گه گاه به وبلاگ های بندری سر می زنم . شعرت را نخوانده ام می خوانم

[ بدون نام ] دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ق.ظ

اینجا پرازصدای پای مردمی است که همزمان که تورامیبوسنددر ذهن خود طناب دار تورامی بافند/فروغ.تقریبا به سبک فرخزاد نزدیکین بهتون تبریک میگم شعر برای من تل خاکستری از قتلگاه ارزوهاست.شعر میگم امانه به این قشنگی//طولانیه یه قسمتی رو مینویسم//دلم برمن گواهی میدهد یک مرداینجا خسته و بسته است/دلش چون موج طوفانی که این امواج زهرالود هی برزخمهایش تازیانه میزند/دلش چون ابر مشتاق عبور قطره بارانیست تاخالی شودمیدان تردیدش/صدای های های مستی عشقش/ صدای جام خالی که کوبیده است بر دیواره روحش/صدای گنگ وبیمفهوم بغض الود هر روزش/واین فریادجانسوزش واین اوای شب سوزش دلم رامیکند میدان نبردنابرابر/بین عقل ودل /دوسرگردان پر غافل/زه من .تو.ما/واودران غبارسرد میرفت ومیخواند/شکن پیمان شکن پیمان/کجاعهدی که نشکسته است/کجاقولی که نگسسته است/بزن این جام واین باده بسوزان/مست کن نه مست بل سرمست کن/ورفتو بادشددرباد/دوباره باد/دوباره باد وبادو هر چه باداباد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد