شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

« من گریه کردم »

 

تو از جنس بهشتی با عطر سیب و گندم

 

میون این جهنم منم که گیجم و گم

 

تو هرم دستای تو خالی ِ دست من بود

 

دو روح خسته ی ما اسیر حجم تن بود

 

روز و شب سیاهم تو رو همیشه کم داشت

 

پاهای خسته ی من حسرت همقدم داشت

 

شاید در اشتباهم ، روح تو مال من نیست

 

حتی تو یادت عشقِ ، رو به زوال من نیست

 

ولی بـذار بمیـرم تـو آبــی ِ نگـاهت

 

شاید بهشتی ام کرد چشمایِ بی گناهت

 

اول این دو راهی تفسیر عشق و دردم

 

مثل تمام شبها من بی تو گریه کردم ...

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.seda66.blogfa.com

سلاممممممممممممممم

خیلی شعر قشنگیه بهتون تبریک میگم به خاطر این استعدادتون

خیلی وقت خبری ازتون نیست دیگه به ما سر نمی زنید!!!!!!!!!!!!!!!

بلوچی دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.parparook.blogsky.com

مثل تمامی شبها من بی تو گرییدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد