شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

شعرهای بنیامین جوادی

احساس می کنم هر روز می میرم و فردا کسی با توطئه ای زنده ام می کند ...

میلاد مسیح ناجی مبارک

 

« میلاد عشق »

 

امروز روز میلاد مسیح عشق در من

 

و فردا آغوشت تشنه ی قربانی

 

و مرا بر گیسوانت

 

به صلیب خواهد کشید یهودای نگاهت ...

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
لاتیدان سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام
فکرمی کنم اگه کمی درانتخاب کلمات سخت گیری بیشتری اعمال کنی افق های بهتری در کلام ساخته می شود
قربانت

هادی سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ

اولین باری که این شعر رو واسم خوندی خیلی حال کردم.
تو شرکت.
خوش بگذره.
؛هادی؛

شهرزاد قصه گو سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ http://gapeshoo.blogfa.com/

سلام بر شما دوست نازنین.خوشحال میشوم اگر به وبلاگ گپ شو سری بزنید.وبلاگ من درباره داستانهای فولکریک ایران وهرمزگان میباشد.
منتظر تشریف فرماییتان هستم.

کسی منو دوست نداره پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.keleng.blogfa.com

سلام
...................................................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد